FAQ
Bestelling afhalen in de winkel
Jouw bestelling ligt één werkdag na jouw bestelling klaar in onze winkel (BRACKET STORE) in Helmond. Elzaspassage nummer 10. Mocht er iets mis zijn gegaan of artikelen onverhoopt niet meer op voorraad zijn dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met je.
Verzendwijze
Met de knop ‘in winkelmand’ voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen? Pas het aantal dan aan in de winkelwagen en klik op ‘Winkelmand Bijwerken’.
Met de knop ‘Doorgaan Met Winkelen’ ga je terug naar de winkel.
Klaar met winkelen? Klik op ‘Afrekenen’.
De bestelling wordt via DPD geleverd.
Producten selecteren
- Met de knop ‘in winkelmand’ voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen? Pas het aantal dan aan in de winkelwagen en klik op ‘Winkelmand Bijwerken’.
- Met de knop ‘Doorgaan Met Winkelen’ ga je terug naar de winkel.
- Klaar met winkelen? Klik op ‘Afrekenen’.
Betaalwijze
Kies je betaalwijze:
- iDEAL
- PayPal
- Heb je een kortingscode? Vul deze in en klik op ‘Kortingsbon Toepassen’
Bevestigen
Je krijgt een overzicht van je bestelling. Vergeet je jouw bestelling niet te controleren?
- Klopt alles? Je kunt de bestelling afronden met de knop ‘Afrekenen’.
- Wil je iets wijzigen? Klik op ‘Doorgaan Met Winkelen’ en pas je bestelling aan.
Garantie
Op de door Keiestad geleverde producten bestaat geen garantie, echter alleen omruilgarantie wanneer het product bij levering defect is.
Dit alles gezien het feit de producten aangeboden door Keiestad geen fabrieksgaranties kennen en dit ook niet vereisen. Bij het gebruik van de producten dient u erop te letten deze niet in contact te brengen met eventuele schadelijke factoren van buitenaf.
Kan ik een artikel retour sturen?
Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent over onze producten.
Wij begrijpen dat dit niet altijd het geval is en hanteren daarom een zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat de bestelling is geplaatst.
Wanneer u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om een product te retourneren, dient u een mail te sturen naar info@keiestad.nl onder vermelding van naam en bestelnummer. Hierna krijgt u een bevestigingsmail met nadere instructies.Producten die u retour zendt, dienen altijd onbeschadigd, ongeopend, in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd geretourneerd te worden.
Het kan voorkomen dat een retourzending verdwijnt.De geleden schade door vermissing van poststukken wordt niet door Keiestad vergoed.
Indien de retourzending aan alle bovenstaande voorwaarden voldoet, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort exclusief de berekende verzendkosten.
Adresgegevens voor retourzendingen:
Schootense loop 4D
5708 HX Helmond
NederlandLet op: Retourkosten zijn voor de klant.
Wij geven geen geld terug op sale artikelen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.
Het kan dus zijn dat je op maandag een bestelling plaatst en dat het een week later pas binnen is. Wij werken van maandag tot vrijdag. In het weekend worden er geen werkzaamheden verricht.
Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, hoe los ik dit op?
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om de spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.